Een winnende cultuur in korte duur

In het huidige speelveld van complexe dienstverlening kun je er niet langer vanuit gaan dat de gunning van een opdracht het gevolg is van de best geboden oplossing en goede service.

Het gaat ook over het hebben van Sales Leadership. Het verkoopproces moet een proces zijn van het analyseren-aantonen-pitchen van waarde voor de gehele organisatie van de klant.

Een aanpak waarmee de dienstverlener de mogelijkheid creëert om haar toegevoegde waarde volledig aan de klant over te brengen. Voor de commerciële professionals betekent dit een omgeving waarin zij zich optimaal kunnen ontplooien.

De strategisch interventie van Beerschot & Simons speelt daar effectief op in. Dit kunnen we realiseren aan de hand van effectieve interventies, die met het commercieel management of het gehele team worden georganiseerd.

Drie inhoudelijke modules, op maat aangesloten op de actuele behoefte van de klant:

De Winnende Commerciële Strategie

Interactieve sessie voor commercieel management of het totale commerciële team om de winnende commerciële strategie te (her)ontwikkelen. Één gedragen visie op de klant, de propositie, de pitch en de winnende commerciële aanvliegroute.

Teambuilding-Assessment

Het sales- en consulting team, gezamenlijk verantwoordelijk voor het commercieel succes. Aan de hand van een persoonlijk-commercieel-talent assessment inzicht verkrijgen in elkaars sterke kanten om de samenwerking te optimaliseren.

Opstart - Herstart - Doorstart

Uitdagende teamsessie om de gebaande verkooppaden te verlaten en een andere succesroute te zoeken. Maar ook om een winnende aanpak ontwikkelen voor een nieuwe productlancering, up- of cross-sell uitdaging.